Szabó-Szőnyegi Edit
Lightsome partner, szervezetfejlesztési tanácsadó, coach minőségügyi szakmérnök, auditor
Lightsome partner, szervezetfejlesztési tanácsadó, coach minőségügyi szakmérnök, auditor
Te is tapasztaltad már, hogy nem elég egyszer elmondani valamit, hogy valóban átmenjen a gyakorlatba? Azt hiszem, otthon, a családunkban mindannyian tapasztaltunk hasonlót, de ez a munkában is pontosan így működik. A következő kékgalléros fejlesztéssel kapcsolatos történetem is erre mutat rá: ha változást akarsz elérni, bizony kevés, ha egyszer...
Hadd számoljak be egy megbeszélésről, amit egy 650 főt foglalkoztató gyártó vállalat termelési igazgatójával folytattam.
"A leghatékonyabban úgy lehet megtenni valamit, ha megtesszük."
Amelia Earhart
Ha szervezetfejlesztésre gondolunk, akkor többeknek milliárdos cégek, több száz alkalmazott, hónapokig tartó közös munka jut elsőre eszébe. A változások bevezetése és fenntartása nem jelent mindig hosszú, fárasztó folyamatot és emiatt elrettentő kihívást.
Boros László - Üzleti mentor. Ez is én vagyok. Az úgy történt, hogy azt vettem észre, hogy a szervezetfejlesztés mellett az elmúlt években szinte észrevétlenül, oldalágként "kinőtt" egy másik "szeretem-munka", melynek során nem cégeknek, vállalatoknak, hanem olyan embereknek segítettem fejlődni, dönteni vagy továbblépni, akiknek szükségük volt a...
Boros László vezető szervezetfejlesztő írása
A LIGHTSOME-staféta továbbindult. Az interjúsorozat második részében Boros Lászlót kérdeztük, pályáról, családról, sikerről. Bori, mert mindenki így hívja szeret magáról beszélni, így Hegedűs Ágotának nem volt nehéz dolga, a szervezetfejlesztési kérdések mellett "kisszínesek" is kérdeződtek, amikre alább olvashatják a válaszokat:
Közel háromnegyed éve tart a vírushelyzet.
"Nem minden változás jelent haladást, viszont változás nélkül nincs haladás."John C. Maxwell
BL.: Minden cég végez szervezetfejlesztést, szívből, érzésből, zsigerből, ösztönből, de ez nehéz, és költséges dolog. Székesfehérvár ékszerdoboza a könyvesbolt is, és a pékség is. A mosolygás, és a kiszolgálás adja ezt az érzést. Hogy működhetett a járvány alatt mindez? Mi történt, vagy mi nem?
"Meg tudod mondani? Nem? Miért nem tudod megmondani? Eddig is meg tudtad mondani, most miért nem? Így hogyan döntsünk?"
Lightsome partner, szupervízor-coach, angol nyelvű tréner